niedziela, 1 kwietnia 2012

Lekki deser na diecie i rozpoczęcie akcji FIT na lato

Ostatnio wrzuciłam na mój facebookowy profil zdjęcie od Just My Delicious, które było inspiracją do wrzucenia na bloga takiego deseru. Niektórzy zdjęcie widzieli, a tym którym nie wyjaśnię: było to porównanie dwóch deserów - jeden to talerzyk ze Snickersem (1090 kj) a drugi talerzyk jest pełny owoców - jabłko, kiwi, pół grejpfruta, miseczka borówek, dwie nektarynki (1085 kj). I o tym właśnie mój dzisiejszy wpis.

Na diecie też miałoby się ochotę zjeść coś słodkiego. A jeśli jednocześnie nie byłoby to coś wysoko kalorycznego, a coś sycącego i zdrowego? Podwójna wygrana - zdrowo, dietetycznie, a apetyt na słodkości zaspokojony.

Na 2 miseczki:
średni banan
kiwi
4 morele suszone
4 łyżki serka homogenizowanego naturalnego (najlepiej do 3-4% tłuszczu)
4 łyżki jogurtu naturalnego
kilka orzechów włoskich
kilka orzechów laskowych
łyżka otrębów
łyżeczka lnu mielonego z pomarańczą
2 łyżki płatków owsianych
2 kostki gorzkiej czekolady, posiekane
2 łyżeczki miodu/ stevii/ dowolnego słodzidła

Wszystko rozkładamy po równo do miseczek.Mieszamy na kilka minut przed zjedzeniem, żeby płatki i orzechy zmiękły.
 Tym samym chciałabym Was zaprosić do udziału w mojej nowej akcji na Durszlaku FIT na lato. Jest to druga edycja - poprzednią było FIT na wiosnę. Jedyną zmianą jest moderacja wpisów - tym razem chcę osobiście dopilnować, żeby dodane przepisy faktycznie były dietetyczne, a nie tylko takie udawały :)
Zapraszam :)
Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
FIT na lato

10 komentarzy:

  1. Lubie bardzo takie coś na śniadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tą akcją i lepiej właśnie jak będziesz sprawdzać te wpisy, bo niektórzy mają czasem inne pojęcie o tym co jest fit. Też robię czasem taką michę, same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię taki miseczki pełne smakołyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszny deser, a ja właśnie jestem po takim bardzo nie-dietetycznym:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. swój udział już potwierdziłam, wkrótce przypieczętuję go przepisem :). A deser w sam raz dla mnie :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się przyłączę do akcji :-) A deser to swoją drogą, może zacznę od takiej miski pyszności? :>

    OdpowiedzUsuń
  7. I pięknie wygląda. I dobrze smakuje. A na dodatek samo zdrowie. Super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja pierwsza akcja na durszlaku :D Jestem podekscytowana :D :D :D Pomysł suuuper :D Od dziś zaczynam realizować jakieś mega zdrowaśne przepisy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to ile kalorycznie wychodzi taki deser?

    OdpowiedzUsuń