piątek, 13 lipca 2012

Owsianka z dżemem i malinami.

Wczoraj na moim fanpage'u fejsbukowym wrzuciłam zdjęcie owsianki z dżemami, które dostałam w prezencie od firmy Materne. No i okazało się, że kilka osób chciałoby przepis na owsiankę. Więc dla tych, którym nie chce się przekopywać całego bloga przypominam mój ulubiony przepis, według którego zawsze robię owsiankę, która niezależnie od dodatków zawsze jest pyszna, a i porcja jest "akuratna".
Na 1 porcję:
3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka otrębów (u mnie miks)
szklanka mleka
kilka posiekanych nerkowców
garść malin
duża łyżka dżemu niskosłodzonego

Do garnuszka wlewamy mleko i podgrzewamy. Gdy będzie już ciepłe, wsypujemy płatki owsiane i otręby. Gotujemy na małym ogniu często mieszając. Po 2-3 minutach wyłączamy gaz, przykrywamy garnuszek przykrywką i odstawiamy na 5-10 minut. Przekładamy do miseczki, dodajemy dżem i maliny.

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadałam owsianki, ale ta wygląda apetycznie. Muszę zainwestować w płatki owsiane ;) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że tak powiem duża inwestycja to nie jest :D

      Usuń
  2. to chyba najsmaczniejsza owsianka jaka może być nic za dużo ani za mało , do tego nerkowce , no po prostu pycha !

    OdpowiedzUsuń
  3. Maliny mniam!

    Zapraszamy do zgłoszenia się na : http://katalog-blogow-kulinarnych.blogspot.com/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka dni bez owsianki i już tęsknię:D

    OdpowiedzUsuń
  5. owsianki z konfiturami są bardzo dobre! haha, ja do swojej daję chyba z pół szklanki płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak podana owsianka zachęca do zjedzenia jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie smakowity poranek!

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm trzeba spróbować, może w ten sposób owsianka stanie się dla mnie bardziej przyjazna ;) bo trauma z dzieciństwa (wmuszanie we mnie w przedszkolu) sprawia, że mam do niej straszną awersję, a tyle osób ją zachwala :((
    pozdrowienia od nowej obserwującej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejny przepis na pyszną owsiankę którą wyprubuje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. the essential details of the workers in a straightforward as liteblue login managers to deal with request from staff members.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...