poniedziałek, 23 lipca 2012

Pokaż swoje śniadanie: owsianka.

Zaczynamy tygodniową akcję śniadaniową Pokaż swoje śniadanie. Na pierwszy ogień oczywiście śniadanie, które gości u mnie najczęściej, a zmieniają się tylko dodatki.

Na 1 porcję:
3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka płatków ryżowych
1 łyżka otrębów (u mnie miks)
szklanka mleka
1 łyżka miodu / cukru lub słodzika
garść jagód
łyżka masła orzechowego

Do garnuszka wlewamy mleko i podgrzewamy. Gdy będzie już ciepłe, wsypujemy płatki owsiane i otręby. Gotujemy na małym ogniu często mieszając. Po 2-3 minutach wyłączamy gaz, przykrywamy garnuszek przykrywką i odstawiamy na 5-10 minut. Przekładamy do miseczki, dodajemy jagody i masło orzechowe.

P.S. Jeśli ktoś nie ma konta na Durszlaku, a chce wziąć udział w akcji to proszę śmiało dodawać wpisy na bloga, a po ostatnim, siódmym wpisie wysłać mi linki do wszystkich wpisów z akcji na maila feedmebetter@o2.pl

15 komentarzy:

  1. Owsianka musiała byc przepyszna!
    I dziękuje za zaproszenie do akcjii:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie owsianka też rządzi:D Z jagodami i masłem orzechowym - wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka z masłem orzechowym? Kupuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Porządna porcja masła orzechowego to coś, co w owsiance lubię najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja i na pewno też zrobię owsiankę w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie idealne :) dziękuję za zaproszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Owsianka z maslem i jagodami, pysznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę owsiankę z masłem orzechowym! Tylko muszę najpierw zaopatrzyć się w masło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czegóż chcieć więcej rano, kiedy przed nosem i płatki owsiane i jagódki i masło orzechowe? cudowne połączenie:)
    dziękuję za zaproszenie do akcji, z chęcią dołączyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nigdy nie dodałam do owsianki masła orzechowego, chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thаnκs for sharіng your info. I tгuly аppreciate уοur effoгts and Ι am wаіting fοг
    your next wrіte upѕ thаnk you onсe
    аgaіn.
    Also visit my web site :: loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...