sobota, 21 lipca 2012

Pokaż swoje śniadanie - zaproszenie do akcji.

Tym razem chciałam zaprosić Was do udziału w mojej nowej akcji jeszcze przed jej rozpoczęciem. Bowiem już wcześniej dobrze by było się zdecydować czy chcemy wziąć w niej udział :)
Akcja nazywa się "Pokaż swoje śniadanie" i trwa siedem dni, a polega na tym, aby codziennie pokazać na blogu swoje śniadanie. Należy więc dodać siedem wpisów w siedem dni. Dlatego też zapraszam i informuję wcześniej - aby chętni sfotografowali swoje poniedziałkowe śniadania.
Zapraszam do udziału w akcji, ruszamy w poniedziałek :)
Na 1 porcję:
3 łyżki płatków owsianych
1 łyżka otrębów (u mnie miks)
szklanka mleka
1 łyżka miody / cukru lub słodzika
kilka posiekanych nerkowców
1 nektarynka
1/2 łyżeczki siemienia lnianego

Do garnuszka wlewamy mleko i podgrzewamy. Gdy będzie już ciepłe, wsypujemy płatki owsiane i otręby. Gotujemy na małym ogniu często mieszając. Po 2-3 minutach wyłączamy gaz, dodajemy orzechy przykrywamy garnuszek przykrywką i odstawiamy na 5-10 minut. Przekładamy do miseczki, dodajemy pokrojoną na kawałki nektarynkę i posypujemy siemieniem lnianym.

Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Pokaż swoje śniadanie.

22 komentarze:

  1. Pycha.
    Prawie zawsze pokazuję:D

    OdpowiedzUsuń
  2. piszę się na tę akcję:D u mnie śniadanie jest codziennie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wezmę udział w tej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście biorę udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się przyłączę, chociaż mój blog jest trochę inny

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście ,że biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie codziennie jest śniadanie, więc chętnie wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj chętnie bym się przyłączyła do akcji... ale akurat będę prawie cały tydzień w hotelu...a tam codziennie to samo będę jadać... może jakaś następna edycja ? np śniadania w różnych porach roku ??;)

    OdpowiedzUsuń
  9. owsianka pychotka i zgłaszam swój udział:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie dzisiaj wstawilam na bloga Power-Brei, ktory nam bardzo smakuje.
    Moze cos jeszcze dodam jak akcja bedzie leciec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna akcja, az zaluje, ze zwykle rano mam 15 minut na obudzenie sie, ubranie i wyjscie z domu...

    OdpowiedzUsuń
  12. może i ja się dołączę? kto wie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. może się dołączę, chociaż mój blog nie jest typowo kulinarny to brzmi jak fajnie wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wezmę udział ♥ Obrazek już dodałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. wezmę udział :) trochę motywacji nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A trzeba mieć konto na durszlak.pl, czy śniadania można wstawiać na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli ktoś nie ma konta na Durszlaku, a chce wziąć udział w akcji to proszę śmiało dodawać wpisy na bloga, a po ostatnim, siódmym wpisie wysłać mi linki do wszystkich wpisów z akcji na maila feedmebetter@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...