środa, 1 sierpnia 2012

Meloniada - orzeźwiający napój.

Upalne dni powróciły i są ciężkie do zniesienia. Niedawno podawałam Wam przepis na arbuzadę, a dzisiejsza meloniada jest jeszcze bardziej orzeźwiająca.
Podstawową i najważniejszą kwestią jest tu melon - musi być smaczny. Jeśli okaże się, że nasz melon jest mdły i bez smaku to nie warto robić z niego napoju - będzie niedobry.

Przepis:
1 mały melon
2 cytryny
1 limonka
2 łyżki miodu
1l wody
dwie szklanki lodu

Obieramy melona (świetny, wygodny sposób w filmiku tutaj). Wrzucamy do blendera pokrojonego melona, sok wyciśnięty z cytryn i limonki, miód i blenderujemy. Wrzucamy lód, dolewamy wody (pewnie całość nie zmieści się w blenderze - wystarczy 0,5l) i miksujemy długo. Przelewamy do dzbanka i mieszamy z pozostałą częścią wody.

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam cytryny i limonki w koktajlach - na pewno skuszę się na ten z melonem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm. A dziś przez kilka minut przyglądałam się melonowi na sklepowej półce. Nie znalazłam pomysłu na niego i nie kupiłam. A szkoda :).

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda wyśmienicie ja dziś robiłam koktajl jagodowo-malinowo-bananowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leżaczek, słonko, woda i taki napój <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! A gdyby tak dodać mleczka sojowego? Byłoby w sam raz na letnie śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bosko. zrobisz mi taki jak przyjadę do lu? ;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką, jaką tylko chcesz :) Tylko przyjedź! :)

      Usuń
    2. prawie miałam być jutro. ale jednak nie udało się. zastanawiam się jednak czy nie wpaść w przyszłym tygodniu: wtorek, środa, czwartek. jak Ty pracujesz? kiedy mogłabyś wygospodarować ze 2 godzinki na kawkę?

      Usuń
    3. Obecnie mam urlop, piszę licencjat, więc mogę każdego dnia się wyrwać :)

      Usuń
  7. Ale to wygląda świetnie i pewnie jest niesamowicie orzeźwiające!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napój z melonem, to musi być PYSZNE :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi there to eѵery boԁy, іt's my first pay a visit of this website; this blog consists of awesome and in fact excellent data in favor of readers.
    My blog loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  10. Wondеrful beаt ! Ι would like to apρгеntіce whilе you аmend your
    wеb sitе, how саn i subscribe for a blog sitе?

    The account helpеd mе а acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of thіs yоur
    broadcаst proѵіԁed brіght clear idea
    Feel free to visit my webpage : car loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  11. 57 yr old Help Desk Operator Cami Simnett, hailing from Langley enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Shooting. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Bronco. zawartosc

    OdpowiedzUsuń