czwartek, 13 września 2012

Pokaż śniadanie: domowe bułeczki z twarożkiem.

W końcu udało mi się upiec idealne bułeczki! Więcej o tym już dzisiaj wieczorem, teraz tylko wklejam na szybko śniadanie i uciekam. 
Domowe bułeczki z twarożkiem - szybkie, proste, a jednocześnie idealne i ulubione śniadanie od wielu lat. 100g białego sera (chudy lub półtłusty), 1 łyżka śmietany, 1 łyżka jogurtu naturalnego lub kefiru, posiekany szczypiorek i pokrojone w ćwiartki rzodkiewki. Na własnoręcznie upieczonych, pełnoziarnistych bułeczkach - niebo w gębie :)

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam bułeczki z twarożkiem, a jeszcze jak pieczywo jest domowe.. śliczne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyysznie wyglądają;) Czekam na przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione połączenie z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh robię się przez ciebie głodna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ten szczypiorek na wierzchu to mi się kojarzy z wiosną :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadałam takie śniadania w dzieciństwie niemal każdego dnia. :) Tak patrzę i myślę, że będe musiała kiedyś zrobić podobne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciepłe bułki z twarożkiem - pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, te bułeczki wyglądają świetnie! Szkoda, że ja mam dwie lewe ręce do wypieków :/

    OdpowiedzUsuń
  10. mógłby mi ktoś takie podać jutro na śniadanie...pysznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak... niebo w paszczy! uwielbiam taki twarożek :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lepszego śniadania sobie nie mogę wyobrazić :) Smak niedzilnego poranka w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealne śniadanie , pyszne i domowe !

    OdpowiedzUsuń
  14. I love homemade bread. This looks so good!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...