poniedziałek, 3 września 2012

Wyniki konkursu.

Przepraszam za małe opóźnienie w podaniu wyników. Nie mam nawet dobrej wymówki. Po prostu było mi tak ciężko wybrać to jedno zdjęcie - tę jedną osobę. Nie macie nawet pojęcia...
Najchętniej rozdałabym Wam z piętnaście książek - a najlepiej czterdzieści dwie - bo tyle właśnie wpłynęło zgłoszeń. Niestety nie mam takiej możliwości i dlatego mi przykro. Przejdźmy zatem do weselszych wiadomości. Oto zwycięskie zdjęcie, które zostaje nagrodzone książką Fotografia kulinarna od zdjęcia do arcydzieła.
Czemu właśnie to zdjęcie?
Chciałam podarować książkę komuś, kto faktycznie z niej skorzysta. Komuś kto ma fajny pomysł, oko do fotografii i rękę do kulinariów, lecz komu jednocześnie brakuje pewnej teorii, techniki, cennych rad i wskazówek. Ogólnie mówiąc, chodziło mi o to, aby wybrać zdjęcie nie idealne, ale z potencjałem. Żeby komuś ta książka pomogła tak, jak i mnie.Były zdjęcia lepsze i gorsze. Niektóre tak dobre, że ta książka w niczym im nie pomoże, bo robią fantastyczne zdjęcia.Powyższe po prostu mi się spodobało, trafiło w mój gust. Gratuluję!

Dziękuję wszystkim za udział w konkursie :)

Wczoraj mój przepis pojawił się na Lovingit.pl - pyszne placuszki śniadaniowe z sosem malinowym - znajdziecie przepis tutaj. Zapraszam również do przejrzenia strony Lovingit, bo można znaleźć tam masę pięknych inspiracji.

10 komentarzy:

  1. :):) Huraaaaa!!! Bardzo dziękuję!!! Cieszę się przeogromnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny raz się nie udało:( gratuluję zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Zazdroszczę zwycięzcy tej deski, która jest na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do kupienia w necie :) http://www.ilovenature.pl/?pl_apetycznie,7

      Usuń
  4. Oh, szkoda że się nie udało. No ale gratuluję zwycięzcy ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:):):)Bardzo mi miło!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Versatile blogger award, pewnie nie pierwsza i nie ostatnia, ale co tam:P Zapraszam tu: http://mowia-weki.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award-weczek-dziekuje.html p.s. Uwielbiam takie gożdziki albo jeszcze bardziej kolorowe mieszane:)

    OdpowiedzUsuń