piątek, 19 października 2012

Spring rolls z warzywami i krewetkami.

Dzisiaj na szybko i krótko, bo jestem w biegu. Dlatego też, mam dzisiaj dla Was propozycję na ekspresowy lunch, który można też zapakować w pudełko na wynos. A i dodatki są zupełnie dowolne, przygotowanie nie wymaga więc podróży do sklepu, a jedynie resztek w lodówce i odrobiny kreatywności.
Papier ryżowy kupiłam daaaawno temu. I tak sobie leżał w szafce, i leżał i leżał. Zapomniany i zupełnie bez pomysłu na wykorzystanie. W końcu nadszedł i jego czas - pyszny, szybki czas :)
Na patelni rozgrzewamy oliwę lub dowolny olej czy masło. Wrzucamy posiekane grubo ząbki czosnku (u mnie w dużej ilości), na to wrzucamy krewetki. Posypujemy posiekaną papryczką chilli, pieprzem i solą morską. Smażymy kilka minut często mieszając, lub po około 2-3 minuty z każdej strony. Odstawiamy do przestygnięcia. Paprykę, ogórka i białą rzodkiew kroimy w paski.
Arkusz papieru ryżowego zanurzamy na kilka sekund w wodzie, rozkładamy na desce i czekamy aż zmięknie. Układamy warzywa i krewetki, zawijamy. Podawać z sosem sojowym.

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na lunch :) Sajgonki to chyba moje ulubione azjatyckie danie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że ten przepis może być dobry na 'szybki lunch' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie, ale nie mogę się przekonać do owoców morza :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na szybkie drugie śniadanie w pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dawno nie jadłam owoców morza, czas to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze co pomyślałam to "omnomnom" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. The examined application could act differently Test DPC Test DPC - If you intend to have fun with job accounts.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...