niedziela, 30 grudnia 2012

Świąteczne ujęcia.

Trochę prywaty i nieco świątecznych ujęć.

15 komentarzy:

  1. uuuwielbiam świąteczne migawki

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały klimat, wspaniałe fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie uchwyciłaś ten świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nastrojowo:)
    No i kot rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na chwile przeniosłam się do Ciebie... Jak świątecznie i pięknie... Co to za ciasto białe z czekoladowy dołem? Zwariowałam!!!!Chce takie. I kota.. I latarenkę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto było ostatnio na blogu, to sernik straciatella z wiśniami http://feed-me-better.blogspot.com/2012/12/sernik-straciatella-z-wisniami_29.html

      Usuń
  6. przepiękne zdjęcia , wspaniałe niezapomniane wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jaki śliczny kotek! (choć według mnie mój jest najpiękniejszy na świecie- wiadomo ;) ) Bardzo ładne, oddające klimat świąt zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kot Kot Kot!!! piękne oczęta:)
    Realizacji wszystkich postanowień i słodkiego roku 2013!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się pozachwycałam, kotem i całą resztą:)
    Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę piękne zdjęcia Świąt, masz talent nie tylko do gotowania, i do fotografowania również!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...