poniedziałek, 18 lutego 2013

Dzienny jadłospis VII.

Cieszy mnie ogromnie, że moje jadłospisy Wam się nie nudzą i, że ciągle prosicie o kolejne.
Jeśli ktoś chciałby dołączyć do akcji Dzienny jadłospis, a jeszcze tego nie zrobił - to zostało kilka dni. Ja korzystam z trwania akcji i dodaję kolejny.
Pancakes z tego przepisu - wyszło ich tak dużo, bo zamiast serka dałam jogurt i niechcący wlało mi się więcej mleka. Z masłem orzechowym i domowym dżemem wiśniowym (450 kcal)
Dwa jajka na miękko, dwie kromki chleba żytniego z wędliną drobiową i warzywa - pomidorki i papryka. (420 kcal)
Chińszczyzna: ryż basmati z sosem z kurczaka z chińską mieszanką warzyw. (480 kcal) 
Sałatka z roszponki, pomidora, papryki, sera mozzarella light i tuńczyka z puszki w sosie własnym. (380 kcal)

19 komentarzy:

  1. śniadanko i kolacja - mniam ! pychotka ! oczywiście inne dania też smaczne ,ale te dwa królują ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko Ci porywam, idealna inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam mniam pyszności :) chyba ten obiad bym dla siebie najchętniej wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą sałatkę z roszponki robię dzisiaj na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje jadłospisy są zawsze takie... idealne :) Aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. śniadanko rewelacja podobnie jak obiad, wizualnie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wszystkie posiłki są takie idealne;) robione z sercem, a i dobre dla żołądka. bosko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje idealne, zdrowe, kolorowe i inspirujące jadłospisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też stosuję w ciągu dnia taki system, że pomijam podwieczorek, a zamiast niego serwuję sobie duże drugie śniadanie+ czasem wrzucam jeszcze owoc jako 3 posiłek przed obiadem i uważam, że to super! Chociaż (pseudo)znawcy dietetyki uważają inaczej i zarzucają mi głodzenie się, straszą spadkiem cukru i atakami głodu. :( Ciężko się bronić czasem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same pyszności :) Jak Ty to robisz, że Twoje posiłki są zawsze idealne? Idealnie podane, idealnie przyrządzone, idealnie wszystko wyliczone, idealnie zrobione zdjęcie, idealnie wkomponowanie potrawy w zdjęcie... wow! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość wygląda pyszniee :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mozna przepis na sos z obiadu ?:P
    Pyszny jadłospis i bardzo zdrowy :)
    uprawiasz jakiś sport?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam twoje jadłospisy. dają wszystkim wiele inspiracji do tworzenia zdrowych potraw. ostatnio wypróbowałam twoje muffiny owsiane z daktylami i jestem nimi zauroczona! moje są z polewą czekoladową, posypane wiórkami. regularnie pieke też twój ekspresowy chlebek pełnoziarnisty. jeżeli mogłabym o coś poprosić to zdecydowanie coś marchewkowego :) jakieś ciasto lub muffinki.. najlepiej bez mąki. zrobiłam kiedyś twoje ciasto marchewkowo piernikowe ale wyszedł mi strasznie mokry gniot. pamiętam że sie pospieszyłam i dodałam od razu do mokrych składników marchewke. czy to mogło być przyczyną.. chciałabym zrobić coś marchewkowego ale boje sie że znowu wyjdzie zbity gniot. ale sie rozpisałam... pozdrawiam :) trzymaj sie ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. masz niesmaoiwtego bloga ;) swietnie ze potrafisz z tak pysznych skladnikow wyczarowac cos dietetycznego ;) sciskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, na diecie odchudzającej jest tyle jedzenia? :O

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo inspirują mnie Twoje jadłospisy. Sama planuję w niedalekiej przyszłości podobny projekt na swoim blogu projektkobiecosc.blogspot.com

    Dzisiaj wypróbowałam przepis na kotlety mielone bez bułki tartej obtaczane w otrębach żytnich. Do tego porcja fasolki szparagowej także bez bułki. Pychota! A jakie zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń