środa, 24 kwietnia 2013

Dzienny jadłospis VIII.

Często prosicie mnie o dzienne jadłospisy - widzę, że cieszą się dużo popularnością. Zazwyczaj jakoś mi nie po drodze, żeby obfotografować wszystko, co jem, ale skoro tak ładnie prosicie, to postanowiłam się zmotywować. Trochę bardziej kaloryczny, bo około 1900 kalorii, ale ostatnio tyle mniej więcej jem.
 Placuszki z kaszy manny z tego przepisu, z jogurtem naturalnym i kiwi (450 kcal).
 Ciemny chleb, liść sałaty rzymskiej, plasterek chudej szynki, jajko sadzone, pomidorki koktajlowe (200 kcal).
Kluski leniwe z tego przepisu (500 kcal).
 Sos z filetu z indyka, z pieczarkami i suszonymi pomidorami. Do tego kasza gryczana niepalona, fasolka szparagowa, pomidorki koktajlowe, oliwa z oliwek (450 kcal).
Sałatka rzymska, rzodkiewka, pomidorki koktajlowe, kiełki rzodkiewki, ser feta, filet z kurczaka (300 kcal)

33 komentarze:

  1. Pyszne! Na pewno spróbuję danie z indykiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jest to jadłospis podczas odchudzania? Bardzo zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na te zdjęcia aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jadłospis, a mogłabyś dodać przepis na ten sos z filetu indyka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też poproszę o ten przepis :)

      Usuń
    2. Możliwe, że pojawi się w niedzielnym cyklu pomysłu na obiad, ale jeśli nie - to jest robiony na tej samej zasadzie co ten sos http://feed-me-better.blogspot.com/2013/04/pomys-na-obiad-kurczak-w-lekkim-sosie.html tylko dłużej duszony.

      Usuń
  5. ale tu zdrowo.:) zazdroszczę pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest tu po prostu wspaniałe :) Chciałabym codziennie przygotowywać sobie tak urozmaicone posiłki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Możesz zdradzić jakim cudem udaje Ci się jeść takie posiłki w ciągu dnia? Mam na myśli to jajko sadzone i kluski leniwe.. To raczej trudne rzeczy do przeniesienia do pracy;) Gdzie się podziały lunchboxy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie pracuję w domu lub wychodzę na kilka godzin, więc lunchboxy mi niepotrzebne :)

      Usuń
    2. ahh no tak, to tłumaczy skąd masz czas na zdjęcia i robienie takich posiłków w ciągu dnia.. cóż, zazdroszczę luksusu braku potrzeby pracy na etacie ;P

      Usuń
    3. Nie wiem czy to luksus, tak czy siak pracować trzeba.

      Usuń
  8. mmmm te kluseczki takie kuszące i pyszne placuszki na śniadania !! gdybym miała więcej czasu to też bym chciała jeść takie pyszności ;) za niedługo wolne więc to wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tam kalorie?!?! Z resztą, ja jem raz tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio się bardzo zdziwiłam jak bardzo rozkręcił mi się przez tą zimę metabolizm. Że jedząc 1800-2000 kalorii nie tyje, a 1600 to dawka żeby jeszcze zrzucać tłuszczyk po zimie. Kiedyś to byłoby dla mnie nie do pomyślenia. I zazdroszczę możliwość takich różnorodnych posiłków w środku tygodnia. U mnie dwa środkowe posiłki to jednak kanapki, owoce albo jogurty do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. Jeśli chodzi się do pracy na ileś godzin to takie posiłki jak tutaj są raczej ciężkie do zrealizowania. Sama ograniczam się do owoców i sałatek. Ale muszę przyznać, że Twoje zdjęcia są dla mnie często inspiracją do robienia kolacji, nawet jeśli u Ciebie są to drugie śniadania;)

      Usuń
  11. A jak tam Twoja akcja smoothie? Wracasz czasem do płynnych śniadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniadań nie, ale w trakcie dnia - jak najbardziej. Akcja będzie niebawem, czekam na sezonowe składniki :)

      Usuń
  12. Chciałam napisać, które z dań jest numerem jeden, ale przysięgam...nie potrafię zdecydowac. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1900 kalorycznie? no nie wiem...
    przy takiej kaloryczności i dawce sportu się raczej chudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaloryczniej w porównaniu do poprzednich jadłospisów, gdzie było 1600 a i tam zarzucano mi, ze na takiej kaloryczności nie da się schudnąć :P

      Usuń
    2. oczywiście, że się da :D wystarczy ruszyć tyłek sprzed komputera :D

      Usuń
    3. No właśnie udało mi się w końcu ruszyć, więc dlatego jem nawet więcej :D

      Usuń
  14. Jakie urozmaicone posiłki! Bardzo racjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też lubię te dzienne jadłospisy - są takie smaczne, zdrowe i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zainspirowalas mnie do paru zmian w jadlospisie :) dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem fanką Twoich dziennych jadłospisów :) A mogę spytać ile i co ćwiczysz, że jesz 1900? I jak tam progresy w walce o piękną sylwetkę?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę trzy razy w tygodniu. Około 1 h 15 min ćwiczeń siłowych plus około 30-50 minut cardio. A sylwetka powoli się polepsza :)

      Usuń
  18. Ten jadłospis jest niesamowity, naprawdę gratuluję ;) pokazuje ile ciekawych, smacznych posiłków można zrobić, które wcale nie muszą być kaloryczne! Super inspiracja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obiadek i kolacja na jutro będzie właśnie z Twojego jadłospisu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...