środa, 3 kwietnia 2013

KONKURS Darmowa dieta z Vitalia.pl

Dzisiaj dostałam bardzo miły upominek od portalu Vitalia.pl Przekazano mi trzy kody promocyjne dla moich czytelników, dzięki czemu mam możliwość zorganizowania dla Was mini konkursu.
Jeśli macie problem z dobraniem dla siebie diety, chcielibyście coś zmienić w swoim życiu i wyglądzie, a nie wiecie jak zacząć to wystarczy, że wyślecie mi maila na adres konkurs-feedmebetter@o2.pl w którym napiszecie, dlaczego to właśnie Wy powinniście dostać szansę na darmowe przetestowanie portalu i ułożenie dopasowanej do Was diety na miesiąc. Macie czas do soboty, a w poniedziałek wybrane osoby otrzymają ode mnie zwrotnego maila z promocyjnym kodem. Zapraszam do udziału :)

11 komentarzy:

  1. OOO ja ba bank maila poślę, ale muszę się zwenić do pisania. :]

    OdpowiedzUsuń
  2. a to będą tylko jadłospisy czy catering ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vitalia nie ma cateringu. Polega na ułożeniu diety.

      Usuń
    2. dzięki i sorki za głupie pytanie

      Usuń
  3. Ciekawe ile zapłacili Ci za usuwanie komentarzy prawdy o VitaDiecie.. cholerka, naprawdę myślałam, źe nie jesteś taka jak inne blogerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz został usunięty, bo nie było w nim prawdy. Sama korzystałam z diety vitalii kiedyś i teraz testuję ją ponownie, nigdy nie zaproponowano mi tysiąca kalorii - raczej miałam odwrotne obiekcje - że zaproponowana dieta jest zbyt kaloryczna. No chyba, że ktoś waży 50 kg i zaznaczy, że chce schudnąć 1 kg na tydzień - nie wiem, co wtedy się pokaże. Zarzut serkowy też jest bez sensu - samemu dobiera się posiłki, można wymienić, zwiększyć porcje, lub ustawić dwa dni pod rząd to samo.
      I zapewniam Ci, drogi Anonimie, że nikt mi nie zapłacił. Po prostu usuwam komentarze, które są bezpodstawnymi oszczerstwami.

      Usuń
    2. Udostępniłam informacje na swoim FB, bo akcja fajna i nic nie tracimy, u mnie od Vitalii wszystko się zaczęło, piszę tam prawie codziennie, poznałam tam prawdziwe bratnie dusze z którymi regularnie potykam się "na żywo"...

      Usuń