piątek, 6 grudnia 2013

Koktajl czekoladowy z chili.

Kolejny koktajl na zimno, który jednak rozgrzewa. Prosty, a jednak długo się go bałam - bo jak to tak czekolada z chili? Okazało się, że sekret tkwi w odpowiednich proporcjach. Na początku chili ma być zupełnie niewyczuwalne, w drugiej chwili zostawiając jednak po sobie przyjemne ciepło. 
KOKTAJL CZEKOLADOWY Z CHILI
przepis na 2 porcje
1 duży banan
25 g gorzkiej czekolady
2 szklanki mleka
szczypta chili


Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej. W blenderze umieszczamy mleko, pokrojonego na plasterki banana, rozpuszczoną czekoladę i sproszkowane chili (na czubku noża). Nie radzę dodawać więcej chili, bo pikantny smak uwalnia się powoli.

13 komentarzy:

  1. jadłam czekoladę z chili była ciekawa w smaku, taki koktajl tez pewnie jest smaczny:) Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pychotka! Ja mam chrapkę na koktajl bananowo-czekoladowo-MIĘTOWY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ta szczypta chilli ! takiemu koktajlowi nigdy nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dodatek chilli w czekoladowych napojach :) Ta ostra nutka idealnie podkreśla smak czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, na pewno sprobuje.
    Zapraszam do mnie ;)
    http://dark-rosaline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, chilli i czekolada to bardzo dobre połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne na taki ziąb jak teraz mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie czekolada-chilli ;) Kto nie próbował, niech się nie boi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj miałam niemiłe przeżycie z chilli i się obawia tego szczypiącego nochala ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A wyszłoby zamiast chili z papryką ostrą?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak łączę, ale na gorąco! ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...