sobota, 8 marca 2014

Ulubieńcy lutego.

Z małym opóźnieniem, ale są! Lutowi ulubieńcy! Bez zbędnych wstępów zapraszam do czytania :)

1. Miejsce
Kubek w Kubek
ul Grażyny 16, Warszawa
Kubek w Kubek to urocze, przytulne miejsce. Miałam szczęście trafić do niego w chłodny, lecz słoneczny dzień, co dodatkowo dodało mu uroku. Nie ma zbyt wiele stolików, ale zaczynam uznawać to za cechę charakteryzującą warszawskie lokale. Mają natomiast absolutnie przepyszną kawę - dawno nie piłam tak dobrej. Do tego skusiłam się na tort bezowy. Od pewnego czasu miałam chęć na taki nadmiar słodkości - nie mam pojęcia czemu, skoro nie lubię bezy, ale tort był fantastyczny i na pewno skusiłabym się na niego ponownie.
2. Film
One Day (Jeden dzień)
Luty to zdecydowanie miesiąc filmów. Zarzuciłam oglądanie wszystkich seriali, całość wolnego czasu poświęcając na filmy.Trafiały się lepsze i gorsze, kilka z nich naprawdę godnych polecenia - jak na przykład ten. Niby romans, niby dramat, ale w dobrym guście, piękny i wciągający.
3. Zakupy
Buty
Ostatnimi czasy stałam się straszną dresiarą, nie rozstaję się ze sportowymi ciuchami i najchętniej chodziłabym ciągle w dresie. Nowe buty okazały się strzałem w dziesiątkę, są to chyba moje najwygodniejsze buty i szybko zyskały miano ulubionych.
4. Książka
Marek Hłasko "Opowiadania"
Książki upolowane na Allegro w sumie za grosze. Ulubiona na samej górze. Pomimo braku czasu zaczytuję się nią w metrze i w wannie.
5. Kosmetyk
Olej arganowy
W końcu mam prawdziwy olej arganowy i jestem nim zachwycona (na zdjęciu buteleczka z żółtą zawartością). Używam go do włosów (na noc, przed myciem), do twarzy i dłoni (też na noc). Świetnie nawilża, koi i łagodzi.

19 komentarzy:

  1. Na jakiej stronie kupiłaś ten olej arganowy? Poluję od dłuższego czasu a jest ich tyle, że nie trudno o podróbę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten olejek jest dostępny m.in w GreenFamily.pl http://greenfamily.pl/pl/producer/Adams-Fitnnes-Food/488

      Usuń
    2. Ja mam stąd: https://biozdrowie24.com.pl/olej-arganowy-kosmetyczny-100ml-p-228.html

      Usuń
  2. Kubek w kubek - dużo słyszałam już o tym miejscu. Będę musiała kiedyś tam zawitać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się wybrać do tej knapjki:) tort prezentuje się cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja znów odwrotnie z tymi butami i stylem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty! Jaki to model Nike'ow?

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zajadam się ciastkami dietetycznymi twojego przepisu i zaczynam seans polecanego przez ciebie filmu :) także dziś dzień pod hasłem 'feed me better' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty! Mogę wiedzieć, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek w kubek? muszę się tam wybrać! A film uwielbiam <3 mimo tragicznego zakonczenia. Uwielbiam Annnnn <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam olej arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mogłabyś zerknąć na e-mail ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie przygotowany post - niebanalny i łatwy w odbiorze. One day miałam już dawno obejrzeć, potem o nim zapomniałam. Cieszę się, że o nim piszesz, mam nadzieję, że uda mi się niebawem go obejrzeć :). A Kubek... ma klimat, to widać na zdjęciach! Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...