środa, 8 października 2014

Dzienny jadłospis XI.

Wiem, że tęsknicie za moimi jadłospisami. Bardzo często mnie o nie prosicie, jednak rzadko kiedy pamiętam, żeby udokumentować wszystkie posiłki. Obiecuję poprawę i częstsze wpisy tego typu :)
Domowa granola z jogurtem naturalnym i owocami. Tutaj znajdziecie przepis na domową granolę.
Kanapki z rukola i szynką serrano. 
                    Sos z kurczaka i kurek, podany z kaszą gryczaną i sałatą.
Koktajl ze szpinaku i truskawek.
Jajecznica z pomidorami.

18 komentarzy:

  1. Te kurki wyglądają przepysznie! Nie przepadam za grzybami, ale to bym zjadła w mig! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama pracuję właśnie nad dziennym jadłospisem i wiem jak ciężko jest skompletować zdjęcia. a to coś nie wyjdzie, a to się zapomni. ale u Ciebie wyszło pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przyrządzasz tak piękną jajecznicę !? :) Ja robię na kolację zwykle z 2 jajek i wychodzi mi baaardzo malutka porcja (przynajmniej wizualnie). Ps. jesteś na redukcji? ćwiczysz? ile kalorii zjadasz ? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajecznicę zawsze robię z 3 jajek, mój sposób to wbicie całych jajek, mieszanie samych białek, aż się zetną, a potem dopiero wmieszanie żółtek. Obecnie nie jestem na redukcji, ale jem podobnie chociaż nie liczę wszystkiego już. Na redukcji jadłam 2000 kcal, ćwicząc na siłowni trzy razy w tygodniu.

      Usuń
  4. Dziękuje za radę dotycząca sposobu na jajecznice :) Mam jeszcze pytanie odnośnie jadlospisu - otrzymać się zasady stałych pór posilkow? Jeśli tak, o których godzinach jadasz? Czy do kolacji przy utrzymaniu wagi można zjeść bułkę/chleb?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma golonki, smutno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golonka akurat nie jadam, ale nie jest mi z tego powodu smutno :)

      Usuń
  6. Jakoś nie mogłabym sobie wyobrazić koktajlu ze szpinakiem, mimo że szpinak uwielbiam i ubóstwiam... :P Jak to smakuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinak nie jest mocno wyczuwalny, polecam spróbować :) Ja dodaję szpinak do większości moich koktajli :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki blender używasz do koktajli?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam robota kuchennego kenwood.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...