wtorek, 24 czerwca 2014

Koktajl ze szpinakiem i truskawkami.

Trwa najlepszy sezon na koktajle. Dużo,  świeżych, sezonowych warzyw i owoców - z tego warto korzystać.  Oprócz pysznych sałatek, również w zdrowych koktajlach. Dzisiaj mam dla Was przepis na smoothie posiadający same zalety. Jest zdrowy, przepyszny, łatwy i szybki w przygotowaniu.
KOKTAJL ZE SZPINAKIEM I TRUSKAWKAMI
przepis na 3 porcje
duża garść szpinaku
350 g truskawek
1 średni banan
1 łyżka syropu z agawy lub miodu
1 łyżeczka chia lub siemienia lnianego
3 szklanki wody mineralnej niegazowanej

W blenderze umieszczamy szpinak, pokrojone truskawki i banana. Dodajemy syrop, namoczone wcześniej nasiona chia (lub siemię lniane), zalewamy wszystko wodą i miksujemy. Zamiast chia czy siemienia lnianego świetnie sprawdzi się tu również spirulina. 

28 komentarzy:

  1. Zgadam się co do sezonu na smoothie - mój blender praktycznie nie jest teraz nawet chowany do spiżarni i ciągle stoi na blacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kusi!
    Jest to pierwszy zielony koktajl, który wygląda przepysznie!
    Z reguły nie przepadam za połączeniem zieleniny z owocami, tym bardziej, że całkiem niedawno przekonałam się do szpinaku (tak, tak - uraz z dzieciństwa ;)). Jednak czytając Twojego posta nawrócę się ostatecznie i popędzę do kuchni, aby przygotować sobie ten koktajl! Problem dzisiejszego drugiego śniadania z głowy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest szansa, że jeszcze kiedyś pojawi się post z serii "dzienny jadłospis"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm jutro takie śniadanko będzie na mnie czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zrobiłam koktajl tuskawkowo-bananowo-szpinakowy. Był pyszny. Więc teraz z chęcią spróbuję tego :)

    U mnie na blogu też pełno inspiracji,jeśli chodzi o owocowe koktajle! :) Więc zapraszam w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie :) U mnie też od jakiegoś czasu koktajle są codziennością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smakowicie szkoda, że monitor nie oddaje zapachu :)

    Pozdrawiam serdecznie !!!

    Zapraszam również do siebie.

    Życzę miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem strasznie ciekawa tego smaku, niestety na szpinak muszę poczekać jeszcze trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam połączenie szpinaku i truskawek w sałatce, więc koktajl też musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omnomnom :) A ja jestem fanką połączenia rukoli z różnistymi owocami w smoothies'ach. Nadaje takiego fajnego, ostrzejszego smaku:)
    Zapraszam do mnie! www.silarska.blogspot.com - blog dietetyczki-biegaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. it looks so delicious!

    http://irenlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy 3 szklanki wody to nie za duzo jak na ta ilosc truskawek?

    OdpowiedzUsuń
  13. And get themselves muddled up. Go to "System theicloudlogin tools. A lot has actually occurred to iCloud.

    OdpowiedzUsuń
  14. to launch by simply recognizing the name of the app. quick shortcut maker apk Just 2.0 MEGABYTES in size Works on all the gadgets running on Android v1.6 as well as up.

    OdpowiedzUsuń
  15. hello friend. it is a fablous place and good application our game.full informative information. website. i have agreed this website is very nice just use the page. thanks for sharing it.

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się tu nie sądziłam że wciągnie mnie czytanie blogów

    OdpowiedzUsuń
  17. We are the best online top research paper around, and you will not have to worry about submitting an assignment that has been written in the wrong context but you will also learn how to write a medical research paper.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niecodzienne połączenie, które bardzo mocno zaskoczyło mnie smakiem. Naprawdę super przepis, na który trudno wpaść samemu, nawet wtedy, gdy lubimy eksperymentować. Na pewno częściej będę wracać do tego koktajlu – zdrowy, smaczny... czy można chcieć czegoś więcej?

    OdpowiedzUsuń