wtorek, 24 czerwca 2014

Koktajl ze szpinakiem i truskawkami.

Trwa najlepszy sezon na koktajle. Dużo,  świeżych, sezonowych warzyw i owoców - z tego warto korzystać.  Oprócz pysznych sałatek, również w zdrowych koktajlach. Dzisiaj mam dla Was przepis na smoothie posiadający same zalety. Jest zdrowy, przepyszny, łatwy i szybki w przygotowaniu.
KOKTAJL ZE SZPINAKIEM I TRUSKAWKAMI
przepis na 3 porcje
duża garść szpinaku
350 g truskawek
1 średni banan
1 łyżka syropu z agawy lub miodu
1 łyżeczka chia lub siemienia lnianego
3 szklanki wody mineralnej niegazowanej

W blenderze umieszczamy szpinak, pokrojone truskawki i banana. Dodajemy syrop, namoczone wcześniej nasiona chia (lub siemię lniane), zalewamy wszystko wodą i miksujemy. Zamiast chia czy siemienia lnianego świetnie sprawdzi się tu również spirulina. 

15 komentarzy:

  1. Zgadam się co do sezonu na smoothie - mój blender praktycznie nie jest teraz nawet chowany do spiżarni i ciągle stoi na blacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kusi!
    Jest to pierwszy zielony koktajl, który wygląda przepysznie!
    Z reguły nie przepadam za połączeniem zieleniny z owocami, tym bardziej, że całkiem niedawno przekonałam się do szpinaku (tak, tak - uraz z dzieciństwa ;)). Jednak czytając Twojego posta nawrócę się ostatecznie i popędzę do kuchni, aby przygotować sobie ten koktajl! Problem dzisiejszego drugiego śniadania z głowy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest szansa, że jeszcze kiedyś pojawi się post z serii "dzienny jadłospis"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm jutro takie śniadanko będzie na mnie czekać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zrobiłam koktajl tuskawkowo-bananowo-szpinakowy. Był pyszny. Więc teraz z chęcią spróbuję tego :)

    U mnie na blogu też pełno inspiracji,jeśli chodzi o owocowe koktajle! :) Więc zapraszam w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie :) U mnie też od jakiegoś czasu koktajle są codziennością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo smakowicie szkoda, że monitor nie oddaje zapachu :)

    Pozdrawiam serdecznie !!!

    Zapraszam również do siebie.

    Życzę miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem strasznie ciekawa tego smaku, niestety na szpinak muszę poczekać jeszcze trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam połączenie szpinaku i truskawek w sałatce, więc koktajl też musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omnomnom :) A ja jestem fanką połączenia rukoli z różnistymi owocami w smoothies'ach. Nadaje takiego fajnego, ostrzejszego smaku:)
    Zapraszam do mnie! www.silarska.blogspot.com - blog dietetyczki-biegaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. it looks so delicious!

    http://irenlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy 3 szklanki wody to nie za duzo jak na ta ilosc truskawek?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...