środa, 6 sierpnia 2014

Makaron z pesto.

Mam swoje ulubione przepisy na dania szybkie, proste i moje ulubione. Ze względu na dwa pierwsze czynniki nie wrzucam na nie przepisu, jednak zdarza mi się wrzucić ich zdjęcia na mojego instagrama. Wtedy zazwyczaj zaskakujecie mnie prośbą o przepis i po prostu nie mam innego wyjścia, jak spełnić takie życzenie :)
MAKARON Z PESTO
przepis na 1 porcję
50 g makaronu pełnoziarnistego
1 pomidor
20 g sera feta

pesto:
duża garść listków bazylii
1 łyżka prażonych pestek słonecznika
2 łyżki oliwy z oliwek
1 ząbek czosnku
świeżo mielony pieprz
sól

Wszystkie składniki na pesto miksujemy w blenderze. Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. W misce mieszamy makaron z pesto, przekładamy na talerz. Na wierzchu układamy pokrojonego pomidora i poruszony ser fetą.

11 komentarzy:

  1. Ja też lubię takie szybkie przepisy.
    Często robię podobne sałatki...tylko zamiast świeżych pomidorów - dodaję te suszone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, a na dodatek jaki prosty przepis. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast zwykłych pomidorów proponuję koktajlowe - maja ciekawszy smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, koktajlowe tylko zimą|! Teraz mamy tak przepyszne pomidory <3

      Usuń
  4. Uwielbiam takie przepisy i sama bardzo często robię taki obiad na szybko, czasami coś tam modyfikując, w zależności od sezonu czy humoru :)
    Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam makarony w każdej postaci, mogłabym znaleźć sobie męża Włocha, który by mi codziennie takie pyszności przyrządzał. Makaron z pesto - szybkie, proste i przepyszne danie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym zjadła, tylko jak do charakterystycznego smaku pesto przekonać kogoś kto boi się nowych smaków ...

    OdpowiedzUsuń
  7. moje jedzenie. Mąż nazywa mnie Noodlożercą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za ten przepis :) jest moim ulubionym lunchem do pracy :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy można ser feta zastąpić twarogiem lub serkiem wiejskim?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...