środa, 6 sierpnia 2014

Makaron z pesto.

Mam swoje ulubione przepisy na dania szybkie, proste i moje ulubione. Ze względu na dwa pierwsze czynniki nie wrzucam na nie przepisu, jednak zdarza mi się wrzucić ich zdjęcia na mojego instagrama. Wtedy zazwyczaj zaskakujecie mnie prośbą o przepis i po prostu nie mam innego wyjścia, jak spełnić takie życzenie :)
MAKARON Z PESTO
przepis na 1 porcję
50 g makaronu pełnoziarnistego
1 pomidor
20 g sera feta

pesto:
duża garść listków bazylii
1 łyżka prażonych pestek słonecznika
2 łyżki oliwy z oliwek
1 ząbek czosnku
świeżo mielony pieprz
sól

Wszystkie składniki na pesto miksujemy w blenderze. Makaron gotujemy al dente w osolonej wodzie. W misce mieszamy makaron z pesto, przekładamy na talerz. Na wierzchu układamy pokrojonego pomidora i poruszony ser fetą.

17 komentarzy:

  1. Ja też lubię takie szybkie przepisy.
    Często robię podobne sałatki...tylko zamiast świeżych pomidorów - dodaję te suszone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, a na dodatek jaki prosty przepis. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast zwykłych pomidorów proponuję koktajlowe - maja ciekawszy smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, koktajlowe tylko zimą|! Teraz mamy tak przepyszne pomidory <3

      Usuń
  4. Uwielbiam takie przepisy i sama bardzo często robię taki obiad na szybko, czasami coś tam modyfikując, w zależności od sezonu czy humoru :)
    Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam makarony w każdej postaci, mogłabym znaleźć sobie męża Włocha, który by mi codziennie takie pyszności przyrządzał. Makaron z pesto - szybkie, proste i przepyszne danie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym zjadła, tylko jak do charakterystycznego smaku pesto przekonać kogoś kto boi się nowych smaków ...

    OdpowiedzUsuń
  7. moje jedzenie. Mąż nazywa mnie Noodlożercą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za ten przepis :) jest moim ulubionym lunchem do pracy :)
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy można ser feta zastąpić twarogiem lub serkiem wiejskim?

    OdpowiedzUsuń
  10. Download Mobdro ablaze TV Stick and also enjoy viewing mobdro on pc as well as Windows Phones tools. Here you can find Mobdro TV option applications.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice Information , Thanks For The Great Content

    Get started to Install, Setup, Connect, Print from your 123 hp setup printers. Easy to Download driver & Printer software from HP Envy,HP Officejet,HP Officejet Pro,HP Deskjet Printer Setup Driver Installation

    For More Support

    123.hp.com/Setup
    123hp com/oj8049

    123.hp.com/oj3830
    123.hp.com/oj4650
    123.hp.com/Setup ojpro
    123.hp.com/ojpro6968

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam makarony! Świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie wartościowe informacje. Super

    OdpowiedzUsuń