piątek, 3 października 2014

Pyszny i zdrowy koktajl owocowy.

Od pewnego czasu uwielbiam koktajle. Szybkie i łatwe w przygotowaniu. Ze składników, które akurat mamy w domu lub które rzucą nam się w oczy podczas zakupów. Osobiście uwielbiam te z banenm - są wystarczająco słodkie same w sobie i nie trzeba dodawać żadnych słodzideł. Obowiązkowo dodaję siemię lniane lub chia.
SMOOTHIE OWOCOWY
przepis na 2 porcje
1 nieduży banan
1 kiwi
1 duża śliwka
1 mała brzoskwinia
2 łyżeczki siemienia lnianego
1,5 szklanki wody mineralnej


Wszystkie składniki kroimy na mniejsze kawałki, zalewamy wodą, dodajemy siemię lniane i długo miksujemy w blenderze. Można również dodać kilka kostek lodu.

13 komentarzy:

  1. Ja też kocham koktajle, najbardziej z malinami. Ten wygląda smakowicie i chyba dziś go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja koktajle pokochałam niedawno, gdy byłam zmuszona jeść wszystko zmiksowane! I to jest miłość od pierwszego wejrzenia - ostatnio robię je w różnych zestawieniach i to jest naprawdę niesamowicie uniwersalny posiłek!
    Na pewno spróbuję Twojej mieszanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też najbardziej lubię te z bananami <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie koktajle - najzdrowsze i najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prezentuje się dosyć ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie zdrowe koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliwke i brzoskwinie obierasz czy że skórka?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi sie podoba ! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń