wtorek, 21 maja 2013

Grillowana kanapka z kurczakiem.

Gdy wracam głodna do domu to nie chcę spędzać godzin przy garach, tylko jak najszybciej coś zjeść. Podobno dla wielu osób to jedna z pokus. Bo korci wtedy biała bułka z szynką i serem. Gotowe pierogi w sklepie. Albo co gorsza - fast food. Nie warto wtedy ulegać, tylko zrobić sobie coś szybko. Dlatego mam dla Was propozycję na bardzo szybki lunch, do przygotowania dosłownie w piętnaście minut. Jednocześnie jest zdrowy, pyszny i zawiera wszystko, co powinien zawierać zbilansowany posiłek.
GRILLOWANA KANAPKA Z KURCZAKIEM
2 kromki chleba żytniego razowego
1 łyżeczka musztardy
1 filet z piersi kurczaka (ok. 150 g)
1 duża pieczarka
2 plastry czerwonej cebuli
2 liście sałaty
1/4 awokado
kiełki rzodkiewki
sól morska
pieprz


Filet z kurczaka bardzo mocno rozbijamy i kroimy na dwie części. Oprószamy solą i pieprzem (można również użyć dowolnej przyprawy do kurczaka). Mocno rozgrzewamy patelnię grillową. Układamy na niej kurczaka, plastry cebuli, pokrojone w grube plastry pieczarki i chleb. Wszystko grillujemy z obu stron. Chleb smarujemy musztardą, układamy sałatę, pokrojone w plasterki awokado, kurczaka, kiełki, cebulę i pieczarki.

17 komentarzy:

  1. uwielbiam takie domowe "fast foody". czasami biore dużą grahamkę, kurczaka, zapiekam, dodaję warzywa i ser- pysznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w wegetariańskiej wersji można użyc tofu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie można, ale nigdy nie używałam.

      Usuń
  3. Super szybki i łatwy przepis :D Na pewno zrobię sobie taką kanapkę jako lunchbox do pracy. Dzięki za podsunięcie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smaczny pomysł na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kanapki :)

    PS. Masz świetne zdjęcia na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. wielgaśny burger z chlebka, o! pysznie się zapowiada na zdjęciach. ale to trzeba mieć rozwarcie buźki żeby tak ugryźć od dołu do góry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kanapka z kurczakiem - jak ja to lubię ;) często biorę do szkoły !! z grillowanym kurczakiem jeszcze pyszniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie, właśnie nabyłam awokado i trochę mnie kusi ta kanapka.:) Ale w kolejce mam placki czekoladowe z jego udziałem, więc zanotuję sobie na potem twój przepis.
    Jadasz nadal owsianki na śniadanie? Stęskniłam się za tymi kolorowymi miseczkami na twoim blogu, dawno niczego takiego nie było. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd zrobiło się cieplej owsianki znacznie rzadziej goszczą na moje śniadanie. Ale, gdy tylko pojawią się owoce to na pewno znowu się skuszę :)

      Usuń
    2. a co zamiast tego jadasz na śniadania? oprócz placuszków oczywiście? :)

      Usuń
    3. Najczęściej właśnie placuszki, albo jajka w różnej postaci.

      Usuń
  9. W takich momentach żałuję, że nie mam patelni grilowej :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...