wtorek, 14 sierpnia 2012

Wyniki konkursu z EKOPRODUKT.

(Ekoprodukt)
Nadszedł czas na wyniki konkursu z firmą Ekoprodukt. Przypominam, że nagrodą była pyszna i zdrowa amarantusowa paka. Konkurs, zasady i odpowiedzi znajdziecie tutaj.
Szczerze mówiąc wybór nie był łatwy, ponieważ odpowiedzi były podobne do siebie. Długo wahałam się pomiędzy dwoma osobami, w efekcie wygrywa Paula Rogóż, za humorystycznie napisaną i zgrabnie ułożoną odpowiedź:

"Ekologia . ? Podchodzę do sprawy ekologicznie !
E - Ekologiczna torba ? Robię zakupy i nie chce tych jednorazówek . Wolę zabrać swoją wielokrotnego użytku. Często są dostępne w wielu ładnych wariantach . Tamte tylko mi przeszkadzają i co z nimi potem zrobić , a można dbać o środowisko ? Można! 
K - Kolektory słone słonko grzeje kolektory , a my mamy ciepłą wodę . 
O - Ochrona zwierząt . Dlatego jeśli chodzi o kosmetyki nigdy nie wybieram tych testowanych na zwierzętach .
L - Logiczne jest to , że domowe produkty są zdrowsze . Dlatego u siebie w domu wolę zrobić sama ciastka czy placek , bo te sklepowe mają szkodliwe produkty . 
O - Ochrona środowiska poprzez mycie zębów ? Tylko z zakręconym kranem . 
G - Gorąca i długa kąpiel ? Nie! Wolę szybki i orzeźwiający prysznic . 
I - Irysy , gerbery , stokrotki i inne moje rośliny podlewam deszczówką . Woda , która podczas deszczu spływa z dachu spływa do beczki skąd mam jej nieustanne źródło .
C - Chleb ? Robię sama! Przez wakacje postanowiłam , że będę robić chleb w siebie , a po wakacjach będę miała sprawdzone przepisy . 
Z - Zakrętki . ? Zbieram! Te plastikowe oddaję potem do szkoły licealnej w moim mieście na akcję charytatywną . 
N - Na noc wyłączam listy od komputera i telewizora , gaszę wszystkie światła . W ten sposób oszczędzam prąd i energię . 
I - Inwestycja! Moja mini . Mam malutki ogródek w którym posadziłam różne warzywa i już są plony . ! A owoce . ? Od babci i ze swojej działki . Są tylko podlewane , reszta to już naturalnie . 
E - Ewentualnie mogę jeszcze dodać , że jeśli chodzi o jedzenie nic się nie marnuje . ! Moja rodzinka nie marnuje . Gdy robię razem z mamą placek czy inny deser wyjadamy wszystko lub zamrażamy . Na obiad gotujemy więcej i mój pies je zdrowo . A malutkie okruszki wędrują do chomika (który wczoraj zaginął ;c )


Amarantus . ? Hmm . Dowiedziałam się dziś o nim pierwszy raz! Wiem , że jest to zboże bogate w wiele witamin . Z chęcią bym spróbowała . "

Gratuluję Pauli i dziękuję wszystkim za udział w konkursie :)

7 komentarzy: