poniedziałek, 5 marca 2012

Podsumowanie akcji FIT na wiosnę.

Zakładając akcję FIT na wiosnę na spodziewałam się tak ogromnego odzewu. W najśmielszych marzeniach nie przyszłoby mi do głowy, że w mojej akcji weźmie udział 121 osób, dodając 1039 wpisów!
Okazało się, że coraz więcej osób dba o to co je i stara się jeść mądrze. Dla Was już niedługo pojawi się następna akcja.
Dziękuję wszystkim za udział i zachęcam do przyłączania się do kolejnej akcji :)
Poniżej lista wszystkich dodanych przepisów.




9 komentarzy:

  1. Oj napracowałaś się przy podsumowaniu :) Dziękuję za fit zabawę, czekam na kolejną akcję :))
    Fun & Taste
    www.funandtaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta akcja była świetna! Już cieszę się na jej dalszy ciąg od 1.04. Ja akurat ostro wzięłam się za siebie, więc na pewno dołożę wiele przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. akcja była świetna, miło było mi w niej uczestniczyć. już czekam na kolejną :)
    podziwiam za jej ogarnięcie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna akcja, mam nadzieję na powtórkę za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam za rok. Już od 1 kwietnia zapraszam na akcję FIT na lato :)
    http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/fit-na-lato

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja :) a się napracowałaś z tym podsumowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście sporo tego! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za podsumowanie - może jakaś wspólna publikacja FIT?..to byłoby coś! Do zobaczenia w kwietniu! ;)

    OdpowiedzUsuń